viernes, 11 de septiembre de 2015

Empeza a sentirse o cole na casa.

Así chegaron a miña casa os zapatos do meu fillo, con parte do patio do cole metido neles.
E veume a cabeza que o meu non é o único, por iso lembro o que xa vos comentei na reunión de xuño. O patio de area é moi divertido pero trae esta consecuencia, os pes con area e moitos tamén levan na cabeza e demais.
Logo do recreo da mañá poñémonos todos os de infantil a quitar as areas dos zapatos no corredor do cole. O que acontece é, que logo de comer e, mentras non ven o autobús, algún peque aproveita o patio de novo e é ahí onde recarga de novo os zapatos para non marchar de valeiro.
A partir de outubro quitamos ás areas logo do recreo da mañá é do medio día pero.... Seguramente os que seguen a ir ao patio antes de coller o transporte vos voltarán a levar sorpresa para a casa.
Despois de 4 anos sufrindo na miña casa as areas que me traían e traen os meus fillos ...aconsello que así como entren na casa os descalcedes e sacudades en sitio que non raie. Paciencia.

No hay comentarios:

Publicar un comentario